pondělí 5. července 2010

5.7.2010

Nefotila jsem. Nebyla jsem vůbec aktivní. Nejradši bych prospala celý den. Jo večer mě Majda donutila jít do bazénu.
Dědeček vyklízel v budoucí zimní zahradě nějaký věci a objevil album po babičce, jeho mamince. Tak jsme si prohlíželi fotky. Přišlo mi vtipný že je táta všude vysmátej jak lečo :) Tak jsem se tak zamyslela po kom vlastně tu veselou náturu Majda má - opravdu po druhé půlce příbuzenstva? Myslim že je namixovaná opravdu parádně.
Jo a dneska by měla babička z Plzně narozeniny. Kde jsou ty časy kdy jsme tam na podobné prodloužené víkendy jezdili, chodili do lesa na houby a voněl nám Šumavský les. Borůvky v bandaskách, teplá voda v rybníku, obilné pole, vážky nad jezírkem v lomu, doutníky. Výpravy do Zavlekova, žlutá limonáda v kempu, Koko za pár halířů a samozřejmě špekáčky nad ohněm.... nádhernej začátek léta.

Žádné komentáře: