úterý 10. srpna 2010

10.8.2010

Dneska sem dám fotky tátova auta jak dopadlo
pro připomenutí jak k tomu došlo - 7.8.2010

Dobré ráno,
máme tu uterý. Původně jsme měli jet do Litoměřic k zubaři, ale nějak to padlo :) Musim zařídit vyčištění aut - napsat na kooperativu, prej to uhraděj z povinnýho ručení (táta zjistil) - což je super!

Hromadí se mi požadavky na čísla účtů nejen pro obec ale také pro moje rodiče. Jsem Vám za to opravdu moc a moc vděčná ač věřte že nejsme vůbec pučovací, leasingová rodina. Ani já, ani naši prostě neradi bereme peníze od někoho cizího :( Nicméně beru to tak že v takovémhle srabu s vidinou toho co rodiče mají se taková pomoc prostě neodmítá a proto jsem zjišťovala a čísla účtů jsou následujíci:
číslo účtu OU Dětřichov: Zde doplňuji a upřesňuji a spíš kopíruji :) z webových stránek Dětřichova :)

"Rádi bychom touto cestou poděkovali všem, kteří naší obci a jejím obyvatelům pomohli, pomáhají nebo se připravují pomoci.

Jelikož jsme se dozvěděli, že se našla řada z vás, kteří by chtěli pomoci finančně přímo naší obci, uvádíme zde číslo bankovního účtu obce

24323461 / 0100 vedený v Komerční bance Frýdlant

Jako variabilní symbol prosím uvádějte "99999"

Budeme rádi, když současně s platbou zašlete e-mail na adresu obecdetrichov@seznam.cz svá data ( jméno, adresa, částka, číslo Vašeho účtu, případně rodné číslo) aby Vám mohlo být zasláno potvzení o daru, ke snížení Vašeho základu pro výpočet daně z příjmu.



uvádím zároveň tedy i číslo účtu mého táty: 1014450277/0100 ale rovnou říkám že netuším jak je to s potvrzením o daru ke snížení ZpVDzP při daru soukromé osobě. Nicméně budeme rádi, pokud o sobě dáte vědět abychom Vám mohli alespoň poděkovat

ráno jsem mluvila s tátou a říkal mi, že zjišťuje nějaké prostory pro vození nábytku a elektrospotřebičů které by mohli dobrovolníci věnovat. Prý mu nabídl nějaké prostory pan Fišer z místní fabriky tak je musí okouknout. Má to být nějaká hala. Nevím jak moc by se tímto uskladněním dalo pomoci i nedalekým Heřmanicím ale myslim, že by přebytky čehokoli určitě mohly být nabídnuté i jim. Jen se tam musí zprovoznit ta silnice a dát do kupy ty domy :( Takže pokud máte někdo nevyužitý nábytek, elektrospotřebiče apod. zkuste napsat na obecní úřad Dětřichov, co byste byli ochotni nabídnout. Udělá se nějaký seznam a dalo by se to zřejmě uskladnit v té hale. obec@detrichov.net Táta říkal že internet už na Obecním úřadu funguje

______
Půl desáté a já hlásím že pošta funguje a jezdí! Právě mi přišel balíček od BC - Teri díky moc!

_______
Omlouvám se že moc nepíšu. Ani teď toho nebude moc. Jsem uplně vygumovaná. Majda byla dneska s náma. Je na ní znát že prostě nemá ten svůj zaběhlej klid takže jak byla u sousedů moc hodná tak dneska hysteráky jen se ode mě odtrhla.. pak už to šlo ale protivná byla každou chvilku stejně. Chápu jí, nestěžuju si. Jen mam místo mozku kostku.
Přijel dneska truhlář se svojí maminkou na výpomoc. Odvezl si tu kuchyň. Přivezli nám spoustu jídla. Potřebovala bych asi brzy nafukovací kuchyň. Zatím jíme to co jsme dostali navařeno. Vařit začnu až někdy později.
Taky k nám přijel pán co nám hloubil díru na bazén loni. Tentokrát se snažil zarovnávat terén - zasypával ty krátery vzadu na zahradě. Někam pak odešel, scháněli ho tu. Nevíme kdy přijde. Pro bagr? Asi bude mít zakázáno tu cokoli dělat dokud nebude celá vesnice v cajku. Cokoli se totiž dělá na starostovic zahradě je protekce... ale bereme to trošku jako nervové vypětí způsobené situací. Nebudu to tu rozmazávat. Mamce se sice to řvaní toho pána nelíbilo nicméně ho svym způsobem chápe.
Byla tu taky televize, natáčet ten most co je tu spadlý. Okoukávaj ještě nějakej sloup co je za hasičárnou že při dalším přívalu deště by natropil víc škody než užitku. Vymýšlejí nějaké řešení. Kvůli televizi jsem dneska koukala na zprávy ale nějaké zprávy z Dětřichova a třeba pana otce jsem teda neviděla. Snad zítra. Prej tu byli večer znovu ale to nevím osobně protože jsem uspávala Majdu. Dneska jsem tátu viděla jen asi půl hodiny, když jsem si ho zavolala ať se jde domů najíst že máme výbornou polívku z Turnova :) Jo a abych nekecala tak ráno jsem ho přinutila se aspoň nasnídat a hledala jsem mu čistý ponožky. Ještě že jsem dělala ty hračky z ponožek :)
Už mě nic nenapadá co bych ještě tak připsala. Budu muset jít spát. Zítra sem prý přijede nějaký pán z kooperativy aby se mu hlásily škodné události na autech? Doufam že jsem to pochopila správně a nepůjde o domy ... jsem zmatená jak lesní včela ... :) Rozhlas slyšíme tak napůl. Amplion je moc daleko... a zprávy přímo od starosty nejsou když tu skoro není :) No a budem asi bouchat omítky, hledat zámkovou dlažbu a jiné kostky po zahradě - co se bude hodit, no a asi omývat to nádobí co smrdí v garáži. Tak mam pocit že na zítra asi zase zkusim Majdu někde udat.. uvidim jak bude po ránu vypadat.
Řekla bych že to taky dost prožívá.. babička říkala jak se bojí potoka.. že nechcek němu a i pořád varuje babičku..a vim že když jsem jí včera vedla k Adéle tak táhla sebou to ponožkové opičátko, jak mu říká, a pořád říkala, opičátko se bojí, ale jen trošičku, musíim ho pochovat aby se nebálo, .... Musí to být v hlavě hrozný zmatek. Když dneska nakládali její motorku na kontejner tak jsem s ní radši odešla aby zbytečně neplakala..
No přeju všem dobrou noc a hezké sny. Je čas ulehnout

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak snad vám dnes k té práci bude svítit i sluníčko...už se k vám chystá další parta dobrých duší s oblečením a botičkama pro děti, nasměrovalajsem je na OÚ jak jsi psala...a pošta má za dnešek 1* :-)BC

Anonymní řekl(a)...

je to smutné,ráno něco zašlu tátovi na učet,držte se !!!!Marcela.

Jitul-Diďa řekl(a)...

Ahojky,
do FFF nakukuji a tak když jem si přečetla tvůj blog, věděla jsem, pro koho budu v obci dělat sbírku materiální pomoci.
Jsem rodilá děčíňačka a v Liberci jsem hrála 4 roky basket a hodně se mě to co se tam děje dotýká, i když teď bydlím u Prahy.
Zítra mám u nás na obci jednání s paní starostkou a budeme vyhlašovat sbírku věcí pro vaši obec. Už jsem domluvená s tvým tatínkem a paní Tarabovou, takže vím co potřebujete. Snad se tady lidé přidají a něco se vybere.
U nás sice byla Szava také na 3. stupni, ale odneslo to "jen" pár zalitých sklepů.
Taky jemna vás začala upozorňovat na FB na stránce ČT24 a už psala jedna slečna, že k vám zítra jedou. Věřím, že se pomoc pro vaši obci najde.
Držte se, myslíme na vás.
Jitulinda z BC

Helaovečka řekl(a)...

Je mi moc líto co vás potkalo, já zase neviděla měsíc TV a o víkendu ani internet a teď tu čtu ty hrůzy co se děly a koukám na tu řeku, co jste měly místo krásné zahrady. Panebože, ještě že jste všichni v pořádku. Rodiče to potkalo před několika lety, jen zahrada fuč, barák zůstal, bylo to neskutečný práce, makali jsme tam místo dovolený týden v kuse ve čtyřech a ubyl jen kousek. Posílám sílu a pošlu co můžu na účet. Nemáte to jako starostovic rodina vůbec lehký.