sobota 21. srpna 2010

21.8.2010

Po dlouhé době jsem nevytáhla foťák. Ani cvaknout nějakou blbinu jsem nezvládla. Upravovala jsem fotky z pátku ale jednu z nich jsem přidala právě do pátečního dne. Prostě tam patřila. Tak dneska bohužel nic. Nevyfotila jsem ani Majdy účes :) Měla culíky s cikcak pěšinkou. Nic speciálního :)
Z povodňových info. Naši uklízí. Mamka chtěla pustit pračku, o který ten technik co tu byl, říkal že funguje, že je čistá. Naložila do ní prádlo a ona tentokrát nic. Když tu byl tak naskočila. Odumřela během pár dnů nebo hodin. Nevim kdy přesně na ní koukal. Mám pocit že o den dřív než na ty lednice. Tak ho nejdřív uháněli jestli se na to přijde podívat znovu a vzhledem k tomu že se neozval a není o něm slechu, tak jeli naši do Liberce vybrat novou pračku. Nakonec vybrali nějakou LG na 7kg prádla. Ale táta se musel ještě vrátit domů a na úřad pro potvrzení že je ze zaplaveného domu aby dostal nějakou tu nabízenou slevu nevim v jaké výši.
Taky jsme přesouvali karavan víc na zahradu. Aby nemuseli naši přeskakovat pořád plůtek :) Ten provizorní výběh pro psy. Mamka poprvé spala taky tam. Prý aby nás tu nerušili že potřebujem soukromí. No ona to podávala tak jako když jí odsud vyhazuju. Nemam ráda když mi někdo podsouvá nějaké myšlenky. Už jsem si to prožila pár let zpátky a není z toho nic dobrého :( Nicméně chápu její potřebu soukromí tak jí nenutím tu spát na gauči. Ale má mluvit sama za sebe ;)

Žádné komentáře: