středa 25. srpna 2010

25.8.2010



Marně dumám co jsme dělali včera.. no jo zase píšu den zpětně....
Už vím. Jeli jsme do Frýdlantu. Potřebovala jsem k dětské doktorce pro potvrzení pro Majdu, že už může do školky, bez nějakých omezení. Byla jsem překvapená, že ač sídlí doktorka na kopci, tak měli při povodních metr vody v místnosti. Říčka nikde žádná a tak mě napadá jeslti opravdu bude povodňová oblast vyhlášená po celé české republice aby mohli mít všichni drahé pojistky a pání politici byli v klidu a nemuseli nic řešit. Možná by se odsud měli všichni odstěhovat a následovat třeba pana Koženého. No nic.. politiku radši rozebírat nebudu :)
Sehnala jsem Majdičce nový botasky. Ona mi bohužel ty darovaný nechce nosit. Má uplný hysteráky a nevim proč. A přijde mi hloupý aby chodila do školky jen v holinkách nebo v sandálkách. Přeci jen to chce i nějakej střed. No sehnali jsme jedny s padesátiprocentní slevou. Sice jsou na můj vkus moc růžové a moc lesklé ale jiné nebyly :) A Majdě se teda líbí, což je hlavní :) Taky jsme sehnali vlásenky na drdolky, tak jsem hned zkoušela. Jen co bude čas, přichlípnu k tomuhle dni jeden narychlo udělaný - držel až do večera parádně. Tak můžu konečně zkoušet i toto. Poslední dobou koukam pořád na návody na youtube a uplně mě to fascinuje :)
Nakoupili jsme i Ferdíkovi granule a frčeli jsme domů. Přesně jsme stihli dědečka a tak nám nestihl sníst svíčkovou s knedlíkem. :) To jsme si daly do nosu. Na dědečka zbyl řízek :)
No a odpoledne už se nic zvláštního nedělo. Prostě jsem prala, uklízela, dost křičela - hlasivky mi zase odcházely :) Ale tak co chci.. ona je tvrdohlavá po rodičích... a nejen po nich. Celá familie je banda tvrdohlavců kteří nechtějí ustoupit a chtěj se rozhodovat sami. Ale konečně si uvědomuju, jak to se mnou naši museli mít těžký - a se svym nynějším rozumem, kdybych to mohla vzít zpátky, tak udělám aspoň pár ustupků :) no jo jenže mě už to teď nepomůže a tak bojujem kdo z koho :)

Žádné komentáře: