úterý 17. srpna 2010

17.8.2010


Píšu to s jednodenním spožděním. Odpoledne nám vypadl net. Teda vypadl. Oni se snažili na návsi opravit rozvaděč aby nefungoval internet jen u nás doma a na OU a celé to poorali. Nešlo to i když už večer na OU vše fungovalo. Rozeběhli to až ve středu kolem poledne.
Včera se to napůl hodilo že ten net nešel. AspoŇ jsem neseděla u počítače a nesmutnila u diskuze (holky vědí proč) a v klidu jsem se mohla vyležet. No v klidu. Jeden telefon za druhym mi moc klidu nedopřál :) Včera se to zrovna sešlo :)
No a jinak jsem se vybodla na všechno. Venku pršelo, mě bylo mizerně, tak sjem do sebe cpala prášky, vitamíny, do nosu olynth, spotřebovala pár balíčků kapesníků a občas jsem vykoukla z okna jak tu likvidujou ještě zbytky mostu a že bourají hasičárnu. Jinač se nic zásadního neudálo.
Akorát Majdička zas měla srandovní den :) Nejdřív mě ráno přivítala s roličkou kompletně rozmotanýho toaletního papíru zmačkanýho do jednoho klubka a že pro mě má dárek :) a pak když seděla na záchodě tak po mě pořád chtěla vložku :) že prej si s ní utře zadek :) tak jsem jí vysvětlovala že ne, že to se do záchoda házet nesmí tak říkala: Prosím puč mi to, já si to dám na kolínka, já jsem moc hodná :D No nakonec tady běhala s jedním čtverečkem a pořád mě přemlouvala abych to rozbalila :) Nějaký sanitární den. Vůbec je taková nenáročná na hračky. Provázek, další den houbička na nádobí, další den vložka :) co bude příště :)
Ale teda taky jí dost baví to puzle od Katky. I když jí víc baví koukat na maminku jak to skládá než aby se snažila víc sama. Nakonec jí přinutim ale připomíná mi trochu pohodlnýho Šimona :) To nejde - a jeslti jo tak mi to ukaž :D

Žádné komentáře: