středa 11. srpna 2010

11.8.2010

Dobré dopoledne. Moc nic nestíham.
Šla jsem ráno na náves kvůli kooperativě. Měl přijet pán, ale nějak ještě nedorazil. Resp. dorazil jinej kterej bude vyřizovat baráky. Na auta měl dorazit taky ale kdo ví kde je.. táta už ho schání.. nicméně jsme zase doma.. Majda si užívá příběh žraloka a já jdu teda nějak nafrkat pojistné události přes formulář na webu. Zkusím jeslti mi to dneska bude brát mozek. Mám nějakej utlum.
Místo kooperativy jsem si ráno zahrála na pošťačku. Pomáhala jsem v DPSce třídit poštu a odnesla nějakou na OU, sousedům a nám. Plus jsem řekla tomu tátovi že se slejzaj v DPS lidi kvůli kooperativě a že pán nikde tak to šel chudák vyřizovat. Na Obecním úřadu je pěknej šrumec. Furt se mluví, furt se něco řeší... No asi si to umíte představit.
Přišla jsem domů a Lucka B. mi poslala na facebooku odkaz na článek o Dětřichovu. Zřejmě to co včera vytvářeli se starostou. Asi to nebyla televize ale noviny - nicméně i to je super!
Takže odkaz je tu: http://aktualne.centrum.cz

_______________________
je tady strašně moc lidí. Jsme po obědě a maká se. Na zahradě, v baráku. Prostě všude. Obouchávaj se omítky. Kuchyň vypadala že už je nebo brzy bude... ze zahrady se odváží ta suť asi před hasičárnu. Kdo má ruce tak dělá.. a na mě bylo ohřát ten oběd.. a jsem tele fakt... polívka byla nějaká zkyslá.. prostě to nevydržela od pondělí.... a guláš teda jo, ale povedlo se mi ho připálit. Naštěstí se najedli všichni. Zbylo. Jen jsme přišli pěknou porci masa.
Jinač tu máme prý na pomoc nějaké tři pány z Adry, toho pána s bagrem co tu byl včera, zase jsem zapomněla jeho jméno, pak je tu David, nějaký Honza, no a naše osazenstvo kromě starosty. Majdu jsem teď dala spát. Už byla slušně protivná.
Jdu posbírat z venku nádobí, hrnce a dát to do kupy. A asi si připravim nějaký oběd na zítra .. jen mam problém - neumim vařit pro tolik lidí.. vařívala jsem jen pro tři lidi a teď je to takový osazenstvo - dospělých, tvrdě pracujících... umim asi jen buřtguláš... teda snad.. jestli jsem nezapomněla.. Trochu se bojim že mě proklejou že se to nedá jíst

___________
Je večer. Čekám až Majda konečně usne. Byl tu asi na pět minut táta. Říct že by měl být na primě ve zprávách. Ale nestihli jsme to. Tak leda pak dohledat někdy v archivu. Ptala jsem se ho co Dětřichov ještě schání teď jako aktuálně, že se řada lidí stále ptá.. tak říkal že bourací kladiva, zednický náčiní, vrtačky, atd. prostě věci související s obnovovacíma pracema domů.
Přišlo prej do vesnice 45 vysoušečů a další mají ještě přijít. Takže ty jsou už zajištěné. Říkal že oblečení je také vcelku dost. Ráno v DPS říkali že vody je taky dost. To jen pro ty co se ptají co bychom tak potřebovali :)
Ještě jednou díky Vám všem kdo se ptáte, zajímáte, myslíte na nás. A přejmě si aby se zlé předpovědi o počasí nenaplnili
Díky moc!

1 komentář:

Katka řekl(a)...

Marti, zkus vepřové na kmíně - je to dobré a můžeš toho udělat víc. To nezkazíš ;-) Jdou k tomu rýže, brambory i knedlík.
K.