pondělí 12. dubna 2010

12.4.2010






Majda na dětském hřiši na jednoho tatínka od sousedů co tam byl s holčičkou, mmch můj spolužák ze základky:
"Ahoj, to je Adélka? Já nejsem Adélka, já jsem přece Majdičkaaaa" :)
"Ty jsi tu s Adélkou?"
"jo"
"Já jsem tu s maminkou! Tamhle je moje hodná maminka!" - ukazuje na mě a opakuje dokud tatínek nezareaguje
"Já jí vidim" :) už se směje.. a já taky :)
- mam z toho pocit jak když pro mě loví chlapa :) jen by si měla uvědomit že se ženatýma nechci mít nic společnýho :D

Jo a dneska perlička. Poprvé v životě jsem dostala zaplaceno za nějaké svoje fotky. Z toho vítání občánků :) Jsem fakt ráda že se mi trošku ten čas nad tím strávený zaplatil a vyplatil ale největší radost mam že se ty fotky líbí, i když jsem z nichb yla nejdřív zdrcená kvůli ostrosti :) Na papírových fotkách to není ani vidět - doma už mi říkaj že mi ty oči opravili nějak moc :D
No a dneska jsme tady tak s Majdou blbli, zkoušeli fotit výskoky. A Majda bubnovala s paličkama na xylofon - no taky se je snažila spolknout jen aby maminku pořádně vypérovala... ale co. Hlavně že se zasmála.

Žádné komentáře: