neděle 4. dubna 2010

4.4.2010




Dneska jen krátce. Nějak nestíham.
Odpoledne jsem byla fotit místní turnaj v pinčesu. Nějakou fotku přihodím asi až zítra. Musim se v tom pohrabat. Bohužel se jim moc nelíbil blesk i když byl mířený na strop tak jsem musela fotit jen padesátkou a bez blesku a je toho dost na vyhození. Snad nějakou zajímavou fotku najdu. Holt vždycky si musí najít chlap výmluvu proč mu hra nejde a já mu zrovna posloužila :) Ale i tak neprohrál tak šlo o prd :)
No a jinak je půl desátý a Majda ještě nespí. Ale už je v posteli. Začal Shrek a ona se chtěla koukat. Prostě kreslený. Nevim proč to dávaj takhle pozdě večer. O reklamě jsem jí namluvila že už to skončilo tak se nechala i odnýst do postele. Musela jsem rychle než reklama skončí :) jinak bych se s ní asi i deset minut hádala :) ale ona se neprala, tak to bylo dobrý :)

Žádné komentáře: