pátek 2. dubna 2010

2.4.2010


Fakt parádní den. Po ránu mě vzbudil chlap. No dobře, mladý muž. A jen telefonem :) ale i tak jsem byla ráda že mi volá. I když bylo teprve sedm :) Slíbil že přijede už dopoledne, což normálně jezdí až kolem oběda. Donesl mi velkou krabici až domů. No prostě fakt skvělej :) přivezl mi blesk a tiskárnu :) Takže celý dopoledne uteklo tak strašně rychle. Brzy jsme obědvali. No a odpoledne jsme vyrazili za Lenkou a Adélkou do Frýdlantu. Všude svítilo sluníčko a tam prostě pršelo. Tak jsme se vrátili promrzlý a večer jsem tu zase týrala Majdu s už dobitym bleskem. Jenže ot je modelka - to se nedá říct jinak :D Viz foto :) Ona jak mluví tak tak roztomile špulí pusu a zrovna se mi to podařilo cvaknout :) není to sice uplně správně zaostřený ale mi to přijde srandovní :) Tak jí sem dám jako reprezentativní fotku dnešního dne plnýho nadšení a radosti :)

Žádné komentáře: