čtvrtek 29. dubna 2010

29.4.2010



Dneska jsem nikam nejela, nikde jsme nebyly. Jen na zahradě. Sice jsem měla v plánu zkusit najít kešku u Frýdlantskýho zámku, nějak jsem se víc ponoříla do info o geocachingu, ale nakonec Majda rozhodla že cestování bylo dost, že chce Fíka a že chce vařit dort.. tak jsme si hrály na pejska a kočičku a uvařily jsme krtkův dort. Kolem pátý jsme ještě vyběhly na zahradu, kde už řádila babička s dědečkem, každej jednu sekačku v ruce a Majda nemohla chybět. Nastartovala tu svojí a lítali tam všichni tři :) tak máme posekáno jedna radost. Probhěla houpačka a pak zas hurá domů. Docela klidnej den, akorát jsem pořád hrozně ospalá. Zvládla jsem upravit trochu včerejší fotky, dnešní zas počkaj na zítřek... o víkendu to snad doženu. Zítra nevim. Čeká nás zase Liberec a jestli nebude pršet tak i nějaké pálení čarodejnic.

Žádné komentáře: