pátek 30. dubna 2010

30.4.2010






Celý den na nohou. Celý den jsme pusu nezavřely. Jsem uplně uondaná. Dopoledne jsme odjeli do Liberce na tu nefrologii. Standardně se Majdy zeptali akorát jak se jmenuje a kolik jí je - zjišťovali asi jestli se o ní staram, zjistili si jeslti nečurá a nekaká do plínek no a požádali nás, abysme si dojeli na sono ještě do Liberce. Že když už není sníh, že to prej do města zvládnem :) Další kontrola jinak až za rok.
Dědeček mi vzal auto na garančku. Dopadlo taky dobře. Prej líp brzdí (já s nim ještě nejela) a stálo to přibližně jako loni. Jedli jsme v Liberci. My s Majdou na náměstí u mekáče a dědeček v hypernově kam ho ten mechanik odvezl z toho kraje Liberce, kde to teď dělají. Majdička teda pak jedla i doma, normální zdravý jídlo, obalovaný květák s bramborem, ale do mě už se nic nevešlo. Myslela jsem že si dá se mnou víc tak jsem ty rolky nakonec spořádala dvě. Ale taky jí chutnaly, to zase jo :)
Při zpáteční cestě jsme se stavili ještě v kauflandu pro mlíko a já tam na parkovišti uplně náhodou potkala Káťu :) Její Káťa taky spala v autě :) Majda taky :) Teda jen asi deset minut.
No odpoledne jsme přijeli domů, já si šla s Majdou lehnout aby vůbec zabrala a po šestý hodině jsme se vypravili na místní pálení čarodejnic. Osobně bych uvítala nějakej živější program :) ale něco jsem vyfotila a Majda viděla děti a Maruška jí pujčila kočárek a jiná holčička zase lampion tak byla spokojená. Málem jsem jí domů nedostala. Nechtělo se mi tam trčet do dvanácti. Jsem fakt ucaprtaná :)

Žádné komentáře: