úterý 20. dubna 2010

20.4.2010


Ráno bylo fakt unavený. Tak jako jsem zívala dopoledne jsem nezívala snad už věky. Zatažené počasí mě fakt ubíjelo. Nechtělo se mi nic. Odpoledne jsem překonala svojí největší lenost a vyjela s babičkou a Majdou do Frýdlantu. Majdě zase vyrostla noha. Botky jí jsou tak tak. Potřebuje nové bačkorky a tenisky na zahradu. Koukala jsem že i holinky. Tak příště. Bačkorky jsme totiž nesehnali. Nějak z nich vypadává. Má hrozně úzkou nožičku. Ale máme tenisky a dokonce i nějaké "střevíčky pro princeznu Majdičku" - byla z nich tak uchvácená že nechtěla ani mlsat. Div s nima šla i spát. Takové nadšení pro jeden pár bot jsem snad nikdy nezažila :)
No ve Frýdlantě jsme, jak už to tak na Apríla bývá, perfektně zmokli. A vrátili se neplánovaně dost brzy. Ještě jsme mohli zvládnout jeden krám s botama ale to už bysme byli asi durch. Tak příště. Ona Majda teď stejně místo bačkůrků nosí pořád ty střevíčky :)

tak jsem dodatečně nafotila střevíčky ať tu není tak prázdno a bez fotky :)

Žádné komentáře: