úterý 27. dubna 2010

27.4.2010


Píšu jen na rychlo než půjdu spát. Už nemam moc síly a jsem nějaká vygumovaná :) Jen se bojim, že zítra bych nevymyslela vůbec co sem dneska napsat :) No i teď je to těžký :) Vlastně se toho moc nestalo. Kromě toho že jsme celé dopoledne až do jedné hodiny strávili ve Frýdlantě. Jen neplánovaně místo s dědou tak s babičkou. Nakonec bylo dobře že to děda vzdal, protože bysme to na slíbenou otočku nestihli :)
Ale Majda má holinky, bačkůrky, další tenisky, nějakou hromadu oblečení, já teda opět nesehnala rifle ale ty zkusim kdyžtak někdy v Liberci. Ještě jsme byli v lídlu ale protože tam nemaj žádný pořádný krmení pro naše psy, tak babička letěla ještě jinam a my na ní s Majdou čekaly u auta. No a Majda vymyslela že bude řídit, namačkala mě výstražný blinkry, spustila stěrače na maximum - v tu chvíli jsem byla ráda že netroubí na celý parkoviště - nicméně jak se hodně smála, tak najednou zvážněla, vytřeštila oči a už mi to bylo jasný. Prostě mi počurala sedačku :) Fakt nechtěla jenže.... Ještě že tahám sebou náhradní oblečení a hlavně deku v kufru. Jinak nevim jak bych dojela pak domu. Majdička slibovala že už se v autě nikdy nepočurá :) sama od sebe to začala říkat. že prej jedině na záchodě. Tak jsem na ní, na slečnu, zvědavá :) Tomu totiž říkám SLIB :)
Fotka moc se slibem nesouvisí, ale dneska jsem jí pořídila z kuchyňského okna. Majda mě volala že tam sedí ptáček :)

Žádné komentáře: