středa 21. dubna 2010

21.4.2010



Dneska se pošťák Pat zase činil. Přivezl mi velkou papírovou krabici. Majda se chudinka tááák těšila že to je zase něco pro ní. Musela jsem jí dlouho vysvětlovat že minule přivezl pošťák jí houpačku a mě nic a že dneska přivezl zase mě. Že to musí střídat aby jedna z nás nebyla smutná. No stejně byla nafouklá jak balon :) Ale pomohla mi tu bednu rozbalit a páááák - našla tam ten úžasnej fotobatoh - a ten se jí tááák líbil. Ona ho taky tolik chtěla :) Hodinu jsem jí přemlouvala, aby mi ho zase vrátila. Že je to MŮJ fotobatoh :) Je bezvadnej, už se těšim na výlety. Není tak velikej jako mam ten starej a hlavně se do něj snadno leze.
No a pak se země zatřásla, zahřmělo se - a přijel STRABAG :) Koukali jsme na něj dopoledne z okna. Spousta chlapů se tu činila a dělala nám tady novou silnici. Jsem fakt ráda. Na kole můžeme zatim s Majdou jenom k poště a nebo na druhou stranu k Adélce. Teď se ty trasy prodlouží aniž bych musela při každý díře Majdu chytat, aby nespadla.
Jen by zase nemuselo pršet. Abysme to mohly jít vyzkoušet :) Prej do pátku budou všechny ty největší tahy v Dětřichově udělaný :) Už se těším na kolo.

Žádné komentáře: