čtvrtek 10. června 2010

10.6.2010



Tak dneska. Jednak jsem ráno uklízela Clivii co jsem včera odstranila z okna kvůli rychlýmu focení duhy a blesků a všeho. Vůbec jsem si včera nevšimla. Bezvadná zahradnice a pěstitelka. A dneska koukám a Clivie nadšená a blažená že dostala vodu a vyrašila zase do krásného květu :)
No a odpoledne. Odpoledne zase přijel Šimon. Majda sice ze začátku dělala okolky a jako že se stydí ale pak byla v sedmém nebi, všude Šimona vláčela, musel si s ní zkusit zaskákat na trampolíně, večer jsme si ugrilovali kebab z Polska (moc dobrej, ale bylo ho málo :) ) a taky Šimon učinil velký rozhodnutí a ty vlasy co má na fotce už nemá :) Říkal že to chce schodit a táta se ho tak zeptal proč to teda neudělá a on odpověděl že holička má moc plno - a tak jsem nabídla své služby a šel na dva centimetry :) Hrozně si to pak pochvaloval hlavně když se šel ještě jednou vykoupat do bazénu a pořád se hrozně smál že už nemůže mávat patkou :) Já jen doufam že mě někdo z T. příbuzenstva nepřijde zaškrtit že co jsem mu to provedla :) Taky jsem zvědavá co budou říkat na Šimona ve škole, protože tam ho znají jen zarostlého :) Já vim že se to asi nosí - v dnešní době delší. Ale prostě je to nepraktický. Pomalu to schne, je v tom teplo - a že Šimonovi muselo být opravdu hodně. Má neskutečně ty vlasy husté.

Žádné komentáře: