pátek 4. června 2010

4.6.2010



Dneska jsme vstávali v šest. Vypravovali jsme Šimona do školy. Majda sice pofňukávala že už se nevrátí ale nakonec to zvládla vcelku dobře a dokonce mu zamávala. I pusu dostal mezi dveřma. Prej přijede zase příští čtvrtek :)
Pak jsme s Majdou čekali na poštu. Objednala jsem si náhradní baterky do blesku, nějaké SD karty a pak pro pokusy jeden filtr na objektiv. :) Byl skladem a za pár kaček. Měl by pomáhat v zabránění přepalů při ostrým sluníčku :) Tak jsem odpoledne zkoušela a docela to vypadá že to funguje :)
Dneska mě Majda překvapila. Asi jí to brzký vstávání taky neudělalo dobře a tak tady od devíti chodila, zívala jak zběsilá a v deset hodin mi povídá: "Maminko já si jdu zdřímnout" a razila si cestu po schodech do postele. Nepomohlo ukecávání že půjdeme ven, že potřebujem pověsit prádlo, že budou venku děti. Prostě šla spát :) A já nakonec ulehla na chvíli taky :) Jsem zvědavá až se budu vracet do pracovního procesu, jak to budu zvládat :)

Žádné komentáře: