sobota 26. června 2010

26.6.2010






Sobota. Vcelku příjemně nabitý den.
Povedlo se mi vstávat v půl desáté. Nepamatuju si za celou mateřskou, že bych mohla spát tak dlouho. Bylo to určitě dobré už jen proto, že jsem se zapomněla u knížky až do brzkého rána. Šla jsem spát kolem půl druhé.
Na odpoledne jsme měli dohodnutý srázek. Naši jet sice nechtěli, protože prý mají moc práce, ale povedlo se přesvědčit Míšu s Ivanou a do Janova nad Nisou nám dělali společnost. Byla jsem nakonec fakt ráda, protože jsem se tam v těch uzavírkách špatně orientovala. Byl tam jarmark a kvůli němu měli zcela nesmyslně uzavřený střed obce. Auta tam sice pořád jezdila, ale "pražák" by asi těžko přesvědčil policistu že je místní. Podařilo se nám zaparkovat nakonec u bobové dráhy. K radnici jsme pak došli pěšky. No a na Berkově louce jsme se potkali a asi po dvou letech seznámily naživo s Peťulkou z diskuze a s Tomáškem :) Už jsem skoro nevěřila že jsou to reálné bytosti. Nikdy jim bohužel předtim sraz nevyšel.
Zkoušela jsem na minisrázku fotit, ale moc se nedařilo. Z fotek jsem vcelku zklamaná, nicméně se rýsuje možnost opakování, protože v pondělí bychom se mohli potkat v zoo :) To už třeba poznám i Tomáše. Včera se nám ukryl :)
Zpátky z Janova jsem nechala řídit Míšu. Vzali jsme to opačnou stranou na Jablonec a po dálnici domů. Podstatně zajímavější a hlavně rychlejší cesta. Navíc jsem byla ráda že řídit nemusím, protože Majuška před odjezdem zase nevěděla co konkrétně chce a doslova vřískala kvůli všemu. Chci na trampolínu, oni tam moc skáčkou a strkaj mě, chci na houpačky, chci na klouzačku, tam spadla, tak už tam nechtěla ale chtěla zase za dětma na klouzačku. Vydržím dost ale chvíli jsem měla u ucha dvouminutový ječící amplion a potřebovala jsem vypnout :)
Jo a největší zábava na oslavách v Janově? No Tomášek s Majdou usoudili, že uplně nejzajímavější v těchto místech je kanál, do kterého se dají házet kamínky :) Ještě že jsou tak nenároční :)

Žádné komentáře: