středa 9. června 2010

9.6.2010




Na dnešek jsme si dohodli takovou rychlou akci na dopoledne. Zologickou s holkama z Liberce, resp. s Terkou s holkama a s Katkama. Bylo to moc fajn, i když Majda už ke konci byla dost protivná a pořád se chtěla chovat. Myslela jsem že sem dám zase nějakou obyč fotku zologické jaké tady už někde z dřívější doby mám, ale pak přišlo večer něco, co jsem prostě musela zkusit vyfotit. Začala bouřka. Mlelo se to tu ze tří směrů a ze čtvrtého svítilo sluníčko. To vytvořilo uplně přenádhernou duhu. V životě jsem tak krásnou neviděla. Tak velikou. A přece jí byly vidět oba konce.. jeden začínal někde v místech kde je náves (při pohledu z kuchyňského okna) a druhý mezi školou a truhlárnou. Ale nafackovala bych si - nepovedlo se mi to vyfotit :( Měla jsem ty fotky dost podexponovaný. Tolik jsem spěchala. Příště radši dvakrát měř a jednou řeš. No ale tu bouřku jsem si nemohla odpustit vyfotit a i když z Liberce vycházely fotky trošku líp - takové světlejší, tak dva ulovky sem dám.... Ta první mi připadá jak když bůh stvořil světlo - a viděl že je to dobré :) a druhá? To byla jedna velká náhoda. Už mě nebavilo stát u okna a jistit stativ a tak jsem sedla na gauč a jen tak zkusila vycvaknout pohled z okna přes záclonu... zmáčkla jsem, čekám čekám a najednou prásk! Taková šleha - muselo to být fakt blízko. Ferda mi okamžitě skočil do náruče a já se jen modlila jestli mi nehnul s foťákem při tom skoku. Tak na druhé fotce je bouřka za okny :)

1 komentář:

Miška řekl(a)...

ty jo, tak takhle se to dělá! :o) a né jak já, trotlík, celou hodinu číhám s foťákem na balkoně na blesky, ruce mi málem upadly a blesk mám snad ze 100 fotek jeden jedinej :o))) příště si prostě sednu na gauč, nohy na stůl a kafe k tomu :o)