úterý 22. června 2010

22.6.2010


Tak mam za sebou pár časově náročných dní. Blog mi trošku stál, ale zkusím ho zpětně - aspoň fotkama doplnit.
V sobotu jsem byla fotit tu Mirky svatbu. Neděli a ponděí jsem strávila hlavně sezením u PC a upravou fotek, abych je mohla brzy novomanželům předat. Snad budou spokojeni. Až budu mít povolení, dám fotky asi i na rajče ale chtěla bych nejdřív vidět nějakou první reakci nevěsty. Přijde prý na konci týdne :) Chtěla bych ještě udělat pár retuší, ale to musím postupně. BOhužel je po dvacátém a musim se věnovat tedy i práci a udělat dlužníky.
Tak - na fotce je kosák kterýho jsem fotila teda už včera, ale to nevadí :)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Někde jsi psala, že ptáci ti nejdou, že? Tak tenhle je super povedenej:-). A moc se mi líbí vaše zahradně - sportovní dovádiště... Hezký večer. Et

Talpinka řekl(a)...

Díky, kosák chudák vypadá jak když si hraje na havrana :D Krááá krááá :D