neděle 27. června 2010

27.6.2010




Dnešní neděle byla taková obyčejná, poklidná. Vyprala jsem dvě pračky prádla. Uklízet se mi moc nechtělo :) tak jsme šli radši ven na zahradu. Majdička tam dědečkovi pomáhala čistit cihly. Dědeček totiž připravuje starou kůlnu, garáž na budoucí zimní zahradu a budou se tam měnit okna. Možná jsem to tu už psala. Teď to nevím jistě. Okna budou prý příští týden. Budou tam i velké dveře, ty až za 14dní. No a odpoledne po odpoledním spánku jsme si užívali sluníčka zase. Ukecávali jsme tetu ať jde zkusit trampolínu. Třeba se už příště podaří. Vypadala nahlodaně ale prej musí jít žehlit monterky a pak už za námi nepřišla :) Majdička zkusila s dědečkem bazén. Večer jsme si dali jahodovou buchtu co jsme pekli s babičkou dopoledne a šli jsme na kutě.
Jo a dočetla jsem Advokáta. Je to děsně emotivní knížka. Ke konci jsem propadala panice. Dopadlo to tak šíleně. Neuzavřený konce jsou fakt psychickej teror :) V noci se mi samozřejmě o tom zdálo (píšu den poté). Nevím jestli to o tunelářích nějak ustojím :)

Žádné komentáře: