pátek 11. června 2010

11.6.2010


Dneska fakt neskutečný vedro. Nedá se dělat nic moc jinýho než cákat se ve studené vodě. Ani doma ve stínu zůstat nemá moc smysl protože u nás nahoře se vyšplhala v obýváku teplota přes 29 stupňů a nahoře v ložnici, tam se nedalo dýchat už kolem jedenácté dopoledne. Tipla bych, že poslední teplota balancovala minimálně kolem 35 stupňů. Odpolední spánek jsme si s Majdou daly v obýváku na gauči, kde to ještě tak nějak přiměřeně šlo. Ale ve tři hodiny jsme prchly okamžitě ven. Ta klimatizace by tu fakt bodla. Večer bylo čtení pohádky opravdu pro mě náročný. Bylo mi nahoře na omdlení. Majdě to nevadilo a dokonce mi tvrdila že je tam zima (muselo být po dvouhodinovém větrání kolem 30stupňů) a dožadovala se přikrytí dekou až po bradu. Chtěla jsem jí dát aspoň slabší deku ale nechtěla. Prostě jí byla zima. Připomíná mi Tondu. Taky měl rád na spaní teplo. Postel mokrá, totálně spocený ale spokojený a nejvíc si odpočinul. Běda jak mu někde táhlo. Asi bude nähmlich to samý.

Žádné komentáře: