středa 2. června 2010

2.6.2010


Už dlouho jsem nezažila tak ošklivý počasí. No možná už je pár dní pořád stejný, ale asi už na to sluníčko čekám opravdu netrpělivě.
I přesto že od rána prší nebo mrholí, tak jsme s Majdou odjeli do Frýdlantu. Dědeček se tam neměl jak dostat a já nechtěla nikomu pučovat auto. Přece když budu mít ten "výroční" kilometr, tak u toho musim být :)
No při té přiležitosti jsme s Majdou skákli k paní doktorce říct jí jak se věcí mají ohledně alergie - netuším co jí způsobuje, flíčky se jí dělají pořád ale po zodacu opravdu v malém množství a velikosti, tak jsme se shodly že žádnou razantnější léčbu nasazovat nebudeme. Dokud se jí nepřestanou dělat tak jí mam dávat ten zodac pořád a pak třeba zkusit vysadit. Uvidíme.
No každopádně Majdy tam bylo zase všude plno. V čekárně bavila obzvláště maminky třech malých dětí. Ale byla fakt výborná, hodňoučká, ukázněná, tak vychovaná. Byla jsem zas jednou hrdá matka :D Na všechno se ptala jestli si může pučit, nekřičela, nejančila :) fakt moc milá :) Pak jsme šly k paní doktorce dovnitř, i s půjčeným červeným plyšovým psíkem a Majdička hned spustila na paní doktorku:
"Ahoj, podívej se, já mam pejska, on má dlouhý uši. Ale nemá kočičku. Ta se asi někde ztratila"
Paní doktorka rázem rozkvetla úsměvem a když jí při odchodu Majdička poprosila jestli by mohla dostat obrázek že byla hodná a vlekla jí za ruku k sestřičce, tak se nenechala dlouho prosit, opustila svůj prostor kancelářského křesla a šla paní sestřičku poprosit jestli by té milé holčičce Magdalence nějaký obrázek nenašla :D Sestřička okamžite neváhala a otvírala šuplík a pak vybíraly. Majdě daly nějakého sysla na vybarvování a ta poprvé za celou dobu umlkla. Na to jsem otevřela pusu dokořán a říkám: "Jak jste to dokázaly?" a oni se na mě nechápavě podívaly a já dodala: "...ona mlčí" :D
Tak jsme odešly s usměvem na tváři.
No večer byl taky výborný. Před spaním jsme četly Otesánka a Majdička pak rozvíjela teorii:
"Otesánek vyrostl, až byl velikej že dosáhl na čokoládu...."
"a on má rád Otesánek čokoládu?"
"nemá rád čokoládu"
"a kdo má rád čokoládu?"
"máma"
"máma má ráda čokoládu?"
"hmmmm, a táta nemá rád čokoládu" (lehce jsem znejistěla)
"a co má rád táta?"
"pecen chleba"

:D

Žádné komentáře: