pondělí 28. června 2010

28.6.2010








Dneska mi přišel mail, který mi připomněl že Majdička má právě dneska 32 měsíců. Běží to fakt rychle. Poslední dobou mám zase pocit že jedeme rychlíkem. Pořád byla taková zaseklá, říkala jsem si jak tu školku zvládne. Nic nechtěla sama. Na všechno měla černocha za zadkem a v puse spoustu rozkazů a příkazů. Pak přišel zlom. Sama si oblíká bačkory, přezouvá boty, oblíká ponožky - s těma sice občas uvízne ale snaží se! a to je důležitý. Kalhotky už umí oblíct vcelku dlouho, jen se jí děsně nechtělo. Ale tričko už není líná nejen oblíknout ale i svlíknout. Dokonce se snaží i sama obědvat. A že to jsme si vždycky užili. Teď to probíhá jinak. Začátek je teda stejný. Postavíme před ní talíř s příborem nebo lžící a řekneme jez, zkus to... dřív se nic nedělo. Vyčkávala až někdo ustoupí... teď se chopí náčiní a snaží se. Je to skřítek takže někdy dělá i s tim příborem blbosti že jídlo lítá všude... ale už se to dá. Taky chodí uplně sama na záchod. Sama si tam dá redukci na prkýnko, přišoupne stoličko, svlíkne kaťata, vyšplhá se nahoru a hotovo. Maminka nesmí ani koukat. Je vždycky nerv že jdu jen rozsvítit. Chce prostě všechno sama. Bohužel na vypínač nedosáhne a to ještě dlouho. Napadlo mě udělat takovou vychytávku jako dělal Tonda v Litoměřicích pro děti. Prostrčil vypínačem špagátek a přes nějaké uzlíky nebo jak to tam fungovalo ten špagátek držel a děti přes konce mohly rozsvěcet a zhasínat. Jen aby to pak celý neutrhla :)
Před chvílí jsme byli dole u babičky a babička ze srandy učila Majdičku čísla v letáku :) Žádná tvrdá nalejvárna do hlavy. To ne :) ale ze srandy... napsané číslo 1899,- .. Majdičko koukej.. tohle je jednička, tu mi budeš nosit ze školy jo? Ta se mě moc líbí :D A tohle je osmička, vidíš? A tohle devítka. Díváš se? A co je tohle když tohle je devítka? ... a Majda pohotově zareagovala - desítka :D
Taky má pohotovou odpověď na otázky - jakto že se stalo tohle, jak se ti podařilo tohle apod. Bez jakýchkoli emocí jako největší puberťák odpovídá jen "no jednoduše" Bez doplňující věty, ale ten komu to říká je v okamžení konsternován :)
A ještě něco když už jsem u té rekapitulace. Poslední týden před spaním Majda pořád chce trénovat - kde mám ramena? kde mam kolena? kde mam kotníky? Stehna? Lýtka? Loket? Učí se názvy prstů. Ona je teda vcelku umí když nechce ze sebe dělat šaška. Ukazovala dole babičce... tohle je palec... a tohle...... ukazuje si na ukazováček a přemýšlí.... to je Majdička K---i a kde bydlí? :D pak ukázala všechny prstíky.. tohle jsou všechno Majdičky K---i :D V druhé vlně pak přišla na řadu naše oblíbená Kateřinka Mrkvová. Nevím kde k téhle slečně/holčičce/bytosti přišla, ale bydlí s námi už asi dva měsíce ne-li déle. Dneska si od ní Majdička pučila župan, oblíkla si ho jen kolem pasu a říkala že to jsou šatičky Kateřinky Mrkvové :) Ani mi její přitomnost nevadí. Aspoň je nás víc. Jen ten pán co nám tu často dělá bordel (Majdičky slova) by s námi bydlet teda nemusel :D
No jdu pobalit nějaké věci. Odpoledne máme zase v Liberci sraz s Peťulkou a Tomáškem no a snad dneska i s velkým Tomášem :) v zoo. Majdička už se těší :) Prej ukáže Tomáškovi žirafu a slona :) Musim ukořistit nějakou lepší fotku než v sobotu.

Žádné komentáře: