sobota 19. června 2010

19.6.2010

Z příprav nevěsty mam těch fotek opravdu hodně, ale nechci to tu zbytečně zasekat, takže pro ilustraci z posledních dolaďovaček
U téhle fotky se mi moc líbí Mirky výraz, světlo přes okénko v autě. Trošku mi tam vadí ten odraz elektrického vedení ale nějak tam holt patří a vyretušovat nejde :)
Čekáme na "šou" :)
Tady se schyluje k nejdůležitějšímu z celého dne - ano - ano
No a protože to dopadlo dobře, tak se to muselo řádně zapít. U téhle fotky se mi moc líbilo, že jsem stihla zmáčknout spoušť přesně v moment kdy mačkal i profi fotograf a tak to hodilo takové pěkné světlo - na tu tmavou radnici fakt super :)
Focení na radnici jsem pojala trošku jinak :) Necpala jsem se do hlavní role ale naopak přiznala že jsem bokem :)
Ještě krátké focení u Valdštejna. Tady už profík nebyl. Šel domů. A já z mnoha fotek vybrala tuhle. Moc se mi líbí postoj nevěsty :)
A hurá na oběd. Opravdu kolona. Jela jsem tentokrát prvním autem s ženichem a nevěstou tak se tahle fotka dala udělat :)
A oběěěd! Z fotkama z téhle restaurace uplně spokojená nejsem, ale moc se tam toho vyčarovat nedalo. Bylo hrozně moc svatebních hostů a vcelku malá místnost. Byli jsme tam dost hlava na hlavě, nalepení ke zdem. Všude je to samý stín a dokonce nad novomanželema bezvadná placatá televize se spoustou kabelů. To nevyretušuju ani kdybych to snad uměla :) Tak jsem vybrala jen tuhle jakžtakž fotku. Ale do fotoknihy samozřejmě dostanou i ty momentky od stolu :)


Jednou večer u sila, prvně jsem to zkusila, tramtada-dá, tramtada-dá, mám to za sebou :) NO dobrá, nebylo to u sila a jednalo se asi o uplně jinej zážitek, každopádně moje poprvé tento den proběhlo.
Sobota. Na nebi se honily mráčky. Nevěsta si pořád nebyla jistá, jestli nezaprší. Já počasí věřila. Viděla jsem předpověď a meterologové se nikdy nemýlí. Snad jen jednou za Uherský rok :)
Jela jsem k Mirce už brzy ráno, abych jí mohla doprovázet celý den a fotit co se zamane, takže jsme spolu jeli k holiči do Hejnic, cestou přes Frýdlant zaplatit s ženichem kytky. Luboš mě mile překvapil. Přišel mi jako velký morous ale tenhle den opravdu svítil, usmíval se na všechny strany, vtipkoval. K večeru jsme dokonce našli společnou řeč až obě maminky novomanželů koukaly o čem to tak vášnivě klábosíme :) Ve vší počestnosti :)
Fotek sem na blog moc nedám. Upravovala jsem je delší dobu tak je rozvrhnu do soboty a neděle. Od pondělí mam nějaké další nové.
První část vezmu jako přípravy a špetku z obřadu a hostiny. Ale opravdu letem světem. Řekla bych že je to hlavně hora momentek která ale třeba v takový fotoknize bude využita k celistvému pohledu na svatební den. Trošku jsem nervozní co na to novomanželé. Ještě fotky neviděli (dopisuji to posledního června ale nevěsta by se na konci týdne měla stavit až pojede z Prahy)
No co víc psát.... prostě hurá na fotky :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Teta...jsi skvělá, těším se na Dářko že třeba bude taky nějaká povedená fotéčka:-*
-nevěsta jak princezna, ach kde že ty časy jsou,hned bych si to zopákla...BC