úterý 15. června 2010

15.6.2010




Dneska? Asi hlavní myšlenka kterou mam a někomu přijde asi usměvná je ta, že Majda si dneska už dvakrát došla opravdu sama na záchod. Vůbec mi neřekla. Odešla, dala si tam prkýnko, přišoupla stoličku, vyškrabala se nahoru a ..... fakt skvělá. Večer jen zavolala že potřebuje utřít. Hrozně roste. Uplně před očima. Někdy mi přijde že mě potřebuje kvůli každýmu škytnutí, že beze mě nechce dát ani ránu, že je děsně líná a pohodlná, a pak mě takhle překvapí. Třeba se jednou začne i sama oblíkat a nebude jí vadít sama se najíst. I když musim říct že dneska jedla i sama. Myslim oběd. Nebyla totiž polívka ale byl "ŽÍŽEK" a ten ona moc ráda :) Namáčela si ho i s bramborama v okurkovym salátu a snědla fakt skoro všechno.
No a protože dědeček dneska posekal, tak jsem zvěčnila to hrací nejen dětské centrum na naší zahradě :) Moc se nám tam líbí. Je to takový fajn uklizený, tolik tam nefouká jako na předešlém místě protože tu brání větru dům a střibrný smrk. No jsme tam teď moc rádi :) Nejen u grilu :)

1 komentář:

Danka a Jaro řekl(a)...

Tá trampolína je skvelá! Predstavovala som si ju menšiu. Tak nech sa vám tam príjemne oddychuje.
A Majda je super, presne ten pocit poznám, zažila som si ho pred pár týždňami u Jarka, po pár týždňoch prania moktrých slipov a tepláčkov zrazu len príde a zahlási, že sa bol vycikať...