úterý 29. června 2010

29.6.2010


Úterý bylo ve znamení nákupů. Ráno přišel balíček pro Majdičku, tak nadšeně z igelitového obalu vytahovala pyžamko a nové spoďárky s obrázkama z Večerníčků. Měla radost. A já taky, že to paní stihla poslat na dnešek. Protože jsem si objednala velkej disk na zálohu PC a Majdě by bylo líto kdyby nic nedostala ona. Alza je jak blesk. Od desíti od rána kopíruju data na disk, je půl jedenácté večer a ještě to zdaleka není všechno. Nicméně už to tady na mě snad nebude halekat že mam plno a ať něco smažu. Už mi ani program pro upravu fotek nechtěl do sebe žádné další natáhnout. Patová situace když potřebuju upravovat a upravovat :) No a aby toho nebylo málo, tak jsem ukecala dědečka - nedalo to moc práce, protože venku teplo, lenost byla silná, tráva ještě ne příliš vysoká - a vyjeli jsme do Liberce. Projeli jsme nějaký baumarkty a nakonec jsme v bauhausu koupili novou klimošku. Mobilní. V tý ložnici u nás nahoře se fakt nedá usínat když jsou venku taková vedra. Běžela asi hodinu a půl před spaním a je to fakt znát. Tak jsem ráda že to funguje a ne jako ten zvlhčovat vzduchu co mi doporučovali v elektroworldu loni. Paní vůbec netušila pro jaký prostor je to dostačující přístroj.
No dnešek jsem se fakt rozšoupla takže až do mateřský budem kupovat zas jen jídlo, maximálně nějakou zmrzlinu :)

Žádné komentáře: