neděle 6. června 2010

6.6.2010



Od rána nádherný sluníčko. Dopoledne sice doprovázený větrem takže jsme trávili čas na pískovišti, zaléváním hrášku, hraním fotbalu a už nevím čím vším ještě. A odpoledne, když vítr ustal, jsme zkusili s dědečkem teplotu vody. 20 stupňů už je prý dost. To bývá i v krytých bazénech. No moc se mi do vody nechtělo. Jenže Majda. Ta je tak nakažlivá. Nejdřív jsme se jen tak cákali kolem bazénu, pak Majdička smočila jednu nožku, druhou nožku, pak se chtěla vysvlíct celá, nakonec jsem jí měla dojít pro plavky a protože sama do bazénu nemůže a dědeček se nějak k otužování neměl, tak maminka se nechala ukecat. Přežila to bez infarktu, byť teplou vodu si představuje ještě trošku jinak :) Nakonec se nechal ukecat i dědeček a když lezl do bazénu a Majdička ho popoháněla ať sebou hejbne že už chce taky tak z toho vyšla tak krásná fotka :D
Ještě mám takovou myšlenku. Nepsala bych o ní když pro ní nejsem pevně rozhodnutá. Ale reakce Majdy mě fakt překvapila takže musím. Po obědě když spala, tak jsem bádala po internetu po nějakých informacích o trampolínách. Už mi to leží v hlavě nějakou dobu. Není to vůbec levná sranda. Ale pořád mam pocit, že by se to Majdě fakt hodně líbilo. Skáče všude a tohle by bylo bezpečnější než gauč :) Probírala jsem to i s dědečkem ale on to za mě nerozlouskne. Jsem pořád nahlodaná tak na 80%. No a večer, já naivní jsem se zeptala Majdičky před spaním
"Majdi, víš co to je trampolína?"
"jooooo, joooooo"
"A co to je"
"To je na skákání!!!" a začala mi takovou radostí poskakovat po posteli že jsem nechápala jak si to může pamatovat. Jakto že z toho má takovou radost když na ní byla před rokem dvakrát na jednom cvičení. "Já chci trampolííínu"
"no počkej počkej, to nejde tak rychle, to se musíme nejdřív zeptat babičky, jestli by jí nevadilo, kdybysme si jí dali k ní na zahradu"
a jak celou dobu potřebovala abych u ní ležela a abysme si povídali tak mě začala vyšťouchávat z postele "jdi se zeptat, jdi za babičkou.... "
Babička vypadá že proti není. Já pořád dumala jestli je lepší klouzačka nebo trampolína ale ta trampolína je i pro dospěláky - i když u nás doma jsou mezi dospělci buď chromáci se zádama nebo utahanci z práce a tak nevim jak by to mělo uspěch u téhle generace. Majdička by to musela mít asi ke dvěma svátkům a nevim i jestli i části narozeninám protože je to fakt pálka.
No když jsem se babičky zeptala a vrátila se tak Majda pořád vyzvídala co babička a že chce trampolínu. Zpívala si to různým hlasem a melodiema až skoro do čtvrt na deset. Bylo to vlastně roztomilý i když jsem si na sebe ušila bič. Asi mi dodala těch dvacet procent nerozhodnosti. Kdo ví.

Žádné komentáře: