pátek 25. června 2010

25.6.2010


Nevím jestli ještě stihnu něco vyfotit. Nějak pozbývam sil. Asi na mě dopadlo dnešní brzké ranní vstávání. Ale Šimona jsme vypravit museli. Musela jsem bohužel vzbudit i Majdu. Vypadala že by spinkala po dlouhý době snad i do půl osmý.. ale kdyby tomu Šimonovi nezamávala tak by mi tady určitě celý dopoledne bulela. První její věta když jsem jí vzbudila kde je Šimon. To hovoří za vše :)
Zapomněla jsem sem včera napsat. Byla jsem dopoledne ve Frýdlantě a potkala matikáře. Byl taky v cukrárně a vyšel chvíli po mě. Přiznám se že kdyby mě táta neupozornil tak bych si nevšimla. Nicméně nás matikář uviděl jak ho vehementně zdravíme, tak se od auta vrátil k nám a šel si pokecat. Dvacet minut jsme tam stáli a povídali a vzpomínali na starý časy a sdíleli radost že on jde už do důchodu. Má to za pár. Poslední týden - necelý. Netuším sice, jestli si mě opravdu pamatoval, nebo si pamatoval mýho tátu, ale usmíval se jako sluníčko, jako když mě matiku učil a bylo hrozně fajn si na to vzpomenout. Ve škole končí rád a já mu to moc přeju. Poslední roky si tam fakt užil. Nevím to od něj i když se taky podřekl. Dnešní puberťáci jsou někteří opravdu nepochopitelní. Nechápu kolik věcí dneska někomu může připadat normálních a že je lidi omlouvají. Mi se z toho dost zvedá kufr. Ale do podrobností do rozebírat nebudu. jen jsem prostě byla ráda že jsem ho viděla a hlavně že se usmíval. Už se zase usmíval.
A pak něco ze života Majdičky. Vymyslela nějakou novou hru - Šimone ukaž mi jak ty se směješ - a Šimon se musí povinně zasmát - ha ha ha.... maminko ukaž jak ty se směješ... a maminka udělá z obličeje vykulenou myšku a vydá skřípavé hihi hi.. a dědečku jak ty se směješ .. dědeček udělá hah hah.. a Majda má po každým vystoupení záchvat smíchu jak sviňa. Dneska v tom pokračovala, takže vyslýchala i babičku :) Smějeme se jako by se nechumelilo - a světe div se - ono se skutečně nechumelí :) Ale na začátku týdne, se mi o tom že všude sněží fakt zdálo! Nikdo se tomu nedivil jen já :D - jak může 22.června chumelit :D Znamená něco když se někomu zdá konkrétní datum? a o sibérii? sněhový sibérii? Těžko říct :) asi vážně cvokatím a není čemu se divit že se hihotám jak myška v křeči :D
No a aby toho nebylo málo. Včera mi přišly poštou dvě knížky. objednala jsem si je proto, že mě hrozně zaujal jejich autor v televizi. Poměrně mladý pán od pohledu, zjistila jsem že je mu 36, která má ale názory které sdílím a přijde mi že má opravdu ten správný zdravý selský rozum. Škoda že takových lidí není víc. Byla jsem zvědavá na ty knížky. Jsou na internetu i vcelku vychvalované. Byť politického ražení. Napadlo mě že začínam novou etapu života. Nikdy jsem nic podobnýho nečetla. Určitě ne dobrovolně. Hodně jsem četla na intru a s klukama pak už asi jen Harryho Pottera. Na víc nebyl asi čas. Teď si ho udělám. Knížky o korupci a tunelování jsou hlavně v týhle době opravdu zajímavým čtením. Asi je zkusím vyfotit... ať tu mam aspoň nějakou fotku :)

Žádné komentáře: