čtvrtek 11. března 2010

11.3.2010

Tak tu máme čtvrtek. Popeláře jsme zase nestihli - zapomněla jsem. A vzhledem k tomu že jeli ráno v půl sedmé tak jsem ani z postele neběhala :) Nevadí.
Majdička byla dneska hrozně hodná. Žádné zbytečné vztekání, žádné kousání - jen pořád mluví a mluví. Ale roztomile.
Babička odpoledne udělala bramboráky a tak jsme každý jeden dostal. Já ho dojedla dřív jak Majda samozřejmě a Majdička mi pořád nabízela ať si vezmu další. Jenže já už nemohla....
"Maminko vem si ještě"
"já už nemůžu"
"vem si"
"nemůžu už mě bolí bříško"
"Maminko, moc dobrej, vem si, na"
"Ne Majdičko mně už by bylo špatně" :D
"Nebudeš zvracet, vem si"
a šup už to brala do prstíků a že mi to odnese. Tak jsem si rychle přikryla obličej dlaněma a říkala pořád dokola "ne, ne, já už nemůžu"
a ona zas pořád "vem si, nebudeš zvracet"
No a tak jsem povolila a otevřela tu pusu .. zatvářila se kysele a následoval pro babičku a dědečka fakt komediální kousek :)
"Maminko budeš blinkat?", "máš kyblík" , "počkej já ti dam kyblík", "mam ho tady v kapse" (šáhla si do punčocháčů a vytáhla "jako" kyblík :D "na, blinkej do kyblíku" .. no dokud jsem nenaznačila tak nedala pokoj :D
S tou bude fakt sranda :)
Jinak s antibiotikama je to horor. Ne a nechce to polykat ale večer jsem jí očurala a místo ve vodě jsem to rozpustila na lžičce v džusu tak to polkla. Tvářila se hrozně ale nestihla to blinkat :) (dneska to je fakt příspěvek na zelené téma :) ) - rychle to zapila minerálkou a byla hrozně šikovná :) Vypadá už dobře jen občas mluví jako když vrní kočička (ona říká že kočička brní :) ). Snad už brzy budeme moc ven a na výlet. Těšíme se obě.

Žádné komentáře: