pátek 5. března 2010

5.3.2010


Dneska byl zase jeden z těch klidnějších dnů. Na jednu stranu jsem ráda, na druhou stranu přemýšlím co bych sem tak významného napsala.
Tak snad první co mě trklo ráno když jsem se probudila a vyhrnula žaluzie - ta zima opravdu není fuč jak se všichni radovali. Nachumelilo se dost sněhu a celé dopoledne to padalo jako by byl prosinec. Zkoušela jsem vyfotit padající sníh ale s tim budu muset počkat asi až na příští rok - že to třeba budu umět. Teď to na těch fotkách bylo divoké.
No ale abych tu měla aspoň nějakou fotku z dnešního dne, tak jsem zkusila blbnoust s foťákem a dálkovou spouští a párkrát jsem se cvakla. Jako abych nezapomněla jak jsem na začátku března vypadala. A hlavně v neděli (doufam) mě čeká stříhání a zkulturňování mojí osoby a tááák se těšim. Doufam že budu vypadat aspoň trochu líp :)

Žádné komentáře: