středa 3. března 2010

3.3.2010


Včera mi psala kamarádka o radu, jak by se dalo ještě vylepšit svatební oznámení. Bohužel to vyráběla v programu, který tu nemám (nějaký texťák) a nešlo mi to otevřít. Tak mi popsala jak to vypadá, poslala mi jakýsi nekvalitní obrázek a já se to pokusila uplácat podle instrukcí. Jejímu nastávajícímu se však její verze nelíbila :) Mě teda moc ten obrázek také ne. Byl dost rozmazaný. Tak jsem od půlnoci začala vymýšlet jak to obelstít, jak udělat něco co by se jim pozdávalo. Zkusila jsem rozprostřít nějaké uschle kytičky na papír ve tvaru srdíčka (tak jak to bylo na jejím obrázku), vyfotila, upravila, naduplikovala, smotala do sebe..... a pak mě napadlo najít Tondy prstýnek. Měla bych dva. Svůj mam pořád na prstu. Kam já ho ale zašantročila. Mám ho! Šup s tím na papír, nafotit a už to jelo... a nakonec jsem vyrobila to co je tu vidět. Jestli se bude líbit ještě nevím. Jí se to líbí moc :) ale poslala to ještě svému kritickému budoucímu choti :) Je to trochu sladké ale hlavně jednoduché což její prvotní představa byla taky :) Nicméně i kdyby se jim to nelíbilo, já mam radost. Našla jsem zase pár zajímavých funkcí ve photoshopu a přišla jsem na to že hranice mojí fantazie jsou jinde než jsem si myslela. Nekončí :)

Žádné komentáře: