úterý 30. března 2010

30.3.2010




Dneska jsem spala jen čtyři a půl hodiny :) Seděla jsem asi do tří u počítače a makala. Ale už mam hotovo a další práce až zase za měsíc! :) Teď už jen zpracovat ty fotky z vítání občánků na které všichni netrpělivě čekají. Bohužel, protože kdyby nečekali tak jich půlku smažu a nebudu se tím zabývat. Ach jo :) No snad z toho něco bude a nebudou uplně naštvaní.
No ale místo abych dělala toto, tak jsme šli samozřejmě s Majdou ven. Majda má po zimě absťák po bábovičkách, tak hned usedla na pískoviště a hrála si. Z toho mi ale fotka žádná nevyšla protože svítilo moc ostré sluníčko a nevěděla jsem jak s přepaly bojovat :) Neva, příště :)
Vyfotila jsem si kytičku, když už konečně rostou a Majda je ještě neoškubala. Jako je fakt milá a pozorná. Každý den od ní dostanu minimálně jeden kvíteček sedmikrásky. Ještě že ty krásky jsou kam se člověk podívá. Ale už oškubala všechny poupata z narcisek a museli jsme u té kytičky sedět a omluvit se jí a slíbit že už to neudělá. Maminka byla smutná že si je nevyfotí :)
No a ještě jsem zkoušela zase fotit Majdu. Jen nechápu že má pořád tak špinavou pusu. Všude. To nejde ani odretušovat :( Tak holka dokumentace že slečny vypadají špinavé blbě :D

Žádné komentáře: