čtvrtek 25. března 2010

25.3.2010


Mám za sebou náročnej den. Jsem hrozně unavená. Tak jen v krátkosti.
Byli jsme v Praze. Celou cestu tam i zptáky jsem odřídila sama. Jela jsem tam na kontrolu. Očka mam prej krásný :) a v pořádku. Dostala jsem další kapky na slzení. Přijeli jsme do Prahy dost brzy tak jsme se stavili ještě na Chodově v CaA a já Majdu vybavila kupou oblečení na jaro a léto :) Měla jsem radost z barev, z cen, no ze všeho :) Táhla jsem plnou tašku oblečení. Na to jak nerada nakupuju :) Musim se prostě pochválit :) Pak jsme si dali ještě zmrzku s Majdou napůl - jahodovou ve Světozoru a jeli jsme na houopačku do Lexumu :) Majda tam hned balila nějakýho chlapečka. Byl okatej jako ten Vašek z Cirkusu Humberto :) ale vyfocenýho z blízka ho nemam :) mi to bylo hloupé :) No a těsně před odjezdem se Majda sbalila, že s náma nejede a vnutila se tam nějaké babičce s vnoučaty na lavičku a že bude tam protože doslova "to je můj kamarád, já tu mam kamaráda!" Chudák ten Lukášek netušil jak k té malé slečně přišel :) Jen je zvláštní že Majda nejde po holčičkách :) prej je to dobře ale mi zas přijde že má na kluky ještě čas :) Co s ní budu dělat v pubertě fakt netušim :)

Žádné komentáře: