úterý 16. března 2010

16.3.2010




Málem jsem zapomněla. Tak ještě rychle než půjdu spát :)
Dneska jsme zas seděly doma, u pohádek a už se docela těšim až venku nebude jednu chvíli velká chumelenice a za hodinu velká břečka. Pere se tam zima s jarem jak o závod a já teda už fandím jaru :) Těšim se na kytičky, na výlety, na procházky, na cvrlikání ptáčků a na zologickou. Majda mi dneska zrovna říkala že by chtěla koupit malýho slona :) Doufam že to nikde na ulici nepotkáme, protože tohle vymlouvání zvířete mi vůbec nejde :) Viz kočička na vánoce.
Na večer k nám přišel na pokec děda. Probrali jsme i Velké Dářko a začali se oba těšit :) Večer jsem to pak objednala - takže na konci srpna hurá na další sraz. To už bude banda skoro-tříleťáků tak nás čeká určitě kopa srandy :)
Tak a fotky dneska spíš dokumentační :) Jednak ranní pohled z okna. Vcelku zase šok. Včera to roztálo a jen co vytáhnu žaluzie tak je tam ten bílej nesmysl zas.. možná bych ty žaluzie měla nechávat vytažené aby byla zima pod dohledem :) Na druhé fotce je ta vázička co jsem dostala od pražské babi s kytičkou kterou Majda dala strejdovi Michalovi k narozeninám - asi na deset minut - než jí sbalila zase zpátky pro nás :) Aspoň že ty bonbony, co k tomu byly, mu nechala :) No a na třetím obrázku je myšička :) Přesněji Majda se snažila nakreslit asi Jerryho, kterýho jsme si zrovna pouštěli na DVD. Tak jí oslnil. Chytrák jeden prťavej :) tak ho zvěčnila. Vypadá to že se začíná snažit malovat i něco jinýho než čmáranice i když je jasné že to ještě chviličku potrvá :) Je hrozně temperamentní a hr :)

Žádné komentáře: