středa 17. března 2010

17.3.2010

Dneska jsem chtěla psát o tom že jsme vytáhli paty z domu a šli na návštěvu za dědečkem do práce. Že jsem si tam zkoušela nastavovat foťák abych se nachystala trochu na sobotní akci, že jsme dali Majdu před x lidma do kolíbky, protože si to prostě vynutila (dokonce si zula sama boty :D ) - takže už je konečně přivítaná :D
Ale teď jsem plná emocí z večera.
Nejdřív Majda přišla na to jak se opravdu stříhá. Už umí objet celej papír a střihnout jednou po kraji do toho papíru. Umí to tak dva měsíce? nevím. Měla jsem si to psát. Moje blbost. Ale dneska! Dneska přišla na to jak ten papír přestřihnout! Jak z něj udělat čtverečky! Spoustu čtverečků! Je zase o krok dál. Na to jak je prudká, se všim rychle hotová, impulzivní. Člověk by řekl že se moc nesoustředí a bude mít problém. Není jako ty děti co nad vším dumají, jsou klidné a sedí kam jim člověk určí... a přesto už to zvládla :)
A další věc. Je už sice čtvrt na devět ale breberka ještě nespí. Protože jsme byli dole babičce ukázat právě to jak stříhá a Majda tam objevila vajíčko na tvrdo od oběda. Babička jí ho dala, Majda si ho vynesla nahoru, oloupala, omyla ve vodě... a pak za mnou chodila a říkala pořád "já chci pouskyyyyyy" ... netušila jsem co chce... ubrousky, ponožky? Majdičko a kde to normálně máme? "tam v kuchyni! Já chci pouskýyyyyy" Už jsem tady po čtvrt hodině přemýšlení byla fakt v koncích. Absolutně jsem nechápala. Dotáhla mě k myčce kde jsem jí vyjmenovala veškerý nádobí a ani jedno nebylo podobné slovu "pouskyyyy" ... pak mě odtáhla k šuplíku s příborama, vyjmenovala jsem vidličky, lžíce, lžičky, no na co jsme tam narazili.. nic nebylo poodobné slovu "pouskyyyyy" .. vrátili jsme se teda do obýváku a ona chudinka pořád té natvrdlé mamince opakovala.. a pak specifikovala... že "pouzkyyyy takový-kulatý" .. co je to za věc? nástroj? Proč jde do svýho koutku kde má hračky? Je to tam? Jaký kulatý proužky? copak můžou být proužky kulatý? A pak jsem se na ní znovu podívala! Ten mateřský mozek se sepnul a došlo mu to! Ona chtěla kráječ na vajíčka!!! Ta měla radost! Začala vyskakovat snožmo dvacet cenťáku na zem a křičet "hurááááá!"

Žádné komentáře: