pondělí 15. března 2010

15.3.2010


Dneska jsem nějaká unavená, bolavá a bez duše. Asi že mě Majda budila už v půl šesté. Bolel mě celý člověk, musela jsem si dát ibalgin a ještě zalíst a ukecat jí aby mě nechala. Byla hodná. Po druhé mě přišla vzbudit ve čtvrt na devět :)
Nic moc jsme nedělali. Dopoledne jsme seděli na návštěvě u babičky. Ta nám koupila smaženku - tak Majda má další oblíbené jídlo, a Majdě koupila zase nějaké pohádky na DVD tak na to chvíli koukala. Pak jsme se naobědvali a usnuli. Obě. No a do večera se toho taky moc nestalo. Prostě to byl jeden z takových těch klidných dní.
Fotku dodávam z neděle kdy jsem fotila růži co dostala babička v sobotu od dědy za to že to s nim tak dlouho vydržela :) Měli výročí 34 let :) Tak alespoň trochu toho barevného jara sem na blog :)

Žádné komentáře: