úterý 9. března 2010

9.3.2010





Přemýšlím co napsat. Byly jsme obě zase doma. Ráno to vypadalo už tak dobře. Díky tomu jsem se rozhodla že k doktorce nepojedem. Co bych jí tam povídala? Že je to dítě veselé, bez teploty, krásně jí, má zájem o všechno?
No a jak už to tak bývá, kolem jedenácté se to zlomilo a začalo kňourání, chování, vymýšlení si, a taky velkej průjem.... Takže zítra je doktorka jasná. Aspoň mam co povídat. Ale teplotu neměla. Až navečer naměřila babička 37 ale jinak celý den nic. Jen tak zvláštně - zeleně ten drobeček vypadal :( Taky říká že jí bolí bříško a taky hlavička. Tak jsme dneska pustili Mašinku Tomáše třikrát, Pejska a kočičku třikrát a pak novýho Pejska Merlina od babičky asi čtyřikrát. A když mi u toho usíná dítě a mě to neba tak usínam taky a ona mi píchá do očí a říká - maminko otevři oči, ty nespi :) Ani jíst jsem moc nezvládla. Jen polívku kterou ona odmítla.
Nejzvláštnější na tom je že má ty nálady takový houpavý - hodinku z ní září optimismus a pak to najednou padne a aniž by měla teplotu tak se z ní stává největší protiva. Já vím, vydržet, nebyla jsem jiná .... no snad paní doktorka zítra něco poradí. Už jsme doma hrozně dlouho když nepočítam občasný návštěvy zahrady

Žádné komentáře: