sobota 20. března 2010

20.3.2010






Tak mám za sebou sobotu. Den plný seznamování, společnosti, povídání. Už jsem si odvykla. Pusa mě bolí ještě teď když už mam hodinu po přečtené pohádce a Majda už spí :)
Dopoledne jsme tu měli na návštěvě mého oblíbeného truhláře. Přijel mi udělat čtyři poličky. Jedinej chlap kterej se nebojí práce a vždycky mi pomůže. Bez odkládání, bez výmluv a přesto precizně. Taky jsem se díky němu seznámila s bezvadnou ženskou. Majda jí taky hltala každý slovo. Paní má fakt auru :) Moc jsme se nasmály a fakt jí děkuju ž emi tak prozářila dnešní den. Ač jsem totiž docela už unavená tak takovou očistu pro duši jsem fakt potřebovala asi už dlouho.
No po jejich odjezdu jsem dala spát Majdu, domluvila si hodinové hlídání se strejdou - spící dítě hlídá rád :) No a odešla jsem na obecní úřad vítat občánky. Nějaké fotky se povedly. Nějaké jsou kapku mázlé... všichni mě brali jak profíka tak jsem kapku z toho smutná :) ale třeba se jim něco z toho bude líbit. Holt světelné podmínky nebyly jak v ateliéru a ten exterňák pořád ještě nemám. Dám sem pro dnešek nějakou z těch lepších :)

Žádné komentáře: