neděle 14. března 2010

14.3.2010



Tak jsme ráno po třičtvrtě hodině mučení, stesků, breků, stížností a hraní nevolnosti podali antibiotika a pak uvítali babičku. Z Prahy se na nás přijela podívat. A protože byla od včera v Jílovém, tak vzala sebou i Šimona.
Přivezla mi jako dárek k narozkám malou růžovou vázičku. Je moc pěkná :) Už v ní bydlí jedna uměla kytička která se nám tu chudinka válela že pro ní nebyla žádná vhodná nádoba. NO a Majda dostala za svá velká kukadla fialovou mikynu s kapucí a dvě trička. Trošku jsme se pobavili, posmáli a zase odjeli. Ještě před obědem. Trošku mě mrzelo že ani neříkali že nemam brýle nebo tak.. no bylo toho víc.. ale holt nejsem rodina. Cítim to. Všechen zájem je takový nucený. Asi to tak musí být. Kvůli Majdě? Nevím. Ale taky se snažím. Řekla jsem babičce, a je asi lepší že na živo a ne po mailu, že si musím už změnit trvalé bydliště - kvůli školce, pracáku od podzima a že to chci stihnout do voleb abych mohla jít změnit něco v ČR :) Třeba je to naivní - ale je to důvod. A jsem ráda že už s tim bytem nebudu mít nic společného. Trochu mě teda mrzí ty vzpomínky co tam mam. Že prostě mizí. Budovali jsme to tam s Tonánkem. Na místě kde stával gauč je lino přilepené lepidlem, kterým Tonda namaloval srdce a M+T :) Taková drobná romantika :) Bylo tam toho moc - kočičí prolejzačka, vymakaná vestavěná skříň v chodbě, předělané vstupy do pokojíků - i do toho co měl patřit v budoucnu Majdě. Tonda tam nechal málem ruce a záda. Dělal to asi měsíc nebo dva před porodem... Proč jsem to nevěděla. Všechno.... ty peníze se měly dát někam jinam... asi je zbytečný takhle teď spekulovat. Jen je mi to líto. Chlapi jsou někdy fakt ješitný....
Odpoledne, když se Majda vyspinkala, tak jsme napsali tetě "Ibance" :) aby přišla na návštěvu a sní jsme upekli bábovku a pak jsme modelovali zvířátka z modelíny :) Teta je fakt šikula :) Já udělala jen slona ale ona kočičku, myšku, kačenku, housenku.. no vyhrála si :) zítra bude hezky :)
No a večer zase antibiotika. Nejlepší hláška "já chci to na zadek vylejt, do pusy ne.. já to chci do zadku " :) No nenechala jsem se ukecat. Byt násilím ale nalila jsem to do ní. Už aby to bylo za náma.
Teď už snad spí.

Žádné komentáře: