úterý 2. března 2010

2.3.2010


Celý den tak dumám, co bych dneska mohla napsat. Sedíme doma a přemýšlíme kdy odejdou bacily. Ráno jsem teda jela do Frýdlantu koupit něco učinějšího ale jen na chvilku. Majda má zas období kdy by se mnou lezla nejradši i do vany, jen abych jí nikam neutekla. Ale s babičkou to doma zvládli a já dovezla i nějaké pečivo a pro Majdu kufřík pro paní doktorku se stetoskopem, teploměrem a jinými vymoženostmi a ona se teď krásně stará o panenky a o mě :)
Odpoledne jsem jí udělala radost a usnula tu s ní po obědě. Tolik mi to chybělo. Co já bych dala za dva dny strávené v posteli. Asi už nikdy. Nicméně je to sen :) Bylo to bezva než přišla s modelínou a snažila se mě vzbudit. Moc jí to nešlo ale ví co na mě funguje. Zařve kakat a já pokaždý vylezu. Už jako malá tak chytrá :)
Teď tu ležím v naší ložnici, vedle ní a přemýšlím že budu tvrdá a odejdu. Ne a ne usnoout. Máme za sebou pohádku, pár písniček, povídá si tu s panenkama a nebo i na mě.
Příklad: Já nemůžu chodit v bačkorkách ven. Jsou hrozně špinavý a zasviněný :) To máme chytré panenky že :)
Nebo: Jmenuju se Bedřich, protože mám kožich. Sežeru Tě, sežeru :)
Kam na to chodí :) Ještě se mi moc líbí písnička - Svítí, svítí slunce podlahou.... :D asi špatně vyslovuju. Nenechá si vymluvit že je to jinak :) Tak si tak představuju jak to asi vypadá :)
No budu muset dolu nebo neusne. Tahle varianta uspávání nefunguje.

Žádné komentáře: