pondělí 8. března 2010

8.3.2010



Tak dneska ten den pěkně začal. V šest hodin se Majda rozhodla že bude vstávat a do dvaceti minut na to začala zvracet hleny. Nudle jedna bláznivá. Se jí snad nezbavíme. Pořád jsem přemýšlela jeslti jet k té doktorce jenže bylo rozhodnuto. Jednak bych jí tam nedovezla když pořád zvracela (dusila se u toho, musela jsem pomáhat). A jednak jsem měla autosedačku v Chrastavě ve druhém autě. Tak jsme to tu nějak přečkali. Odpoledne už to bylo lepší. Už jen asi jednou dvakrát odplivla do kýble aby ukázala že moc stoná a bylo to dobrý. Jak jí otrnulo tak mi dokonce počmárala propiskou křeslo. Fakt moc hodná. Nevím čim to sundam. Zatim nic nepomohlo. Ale pochopila že se fkat zlobim a když jsem jí řekla ať na mě chvíli nemluví nebo se neznam a jde na gauč a dělá že tu není :) tak fakt šla na gauč, lehla si tam zády ke mě a dělala že tu není :D Vydržela asi pět minut :)
Co bylo pozitivní. Dneska jsem jí ukecala ke spánku odpoledne. Sice až napodruhé a musela jsem zvýšit hlas ale nakonec usnula. Bylo to potřeba. Začínalo to být náročný s jejími náladami. No a k večeru, kolem půl páté průšvih. Začala růst teplota a Majda zas začala odumírat. Nevim co to má za bacila. V sedm jsem jí dala nurofen a jak zabral tak zase ožila. Udržet jí v posteli je fakt umění. Ale pejsek a kočička vcelku zabírá. I když už je půl deváté. Měla by spíš spát. Vím to, ale nemam už nějak sílu jí o tom přesvědčit. Asi budeme spát zase dole na gauči. Uvidíme co zítra ale mam pocit že bych s ní už k té doktorce jít měla. Co když to není jen tak něco. Drží se nás to dlouho. Ach jo. Tak zítra asi pojedeme na opačnou stranu než je maškarní karneval v Liberci s holkama. Co se dá dělat.
Dneska jen spící fotka. Měla jsem v ruce spíš mop a Majdu než foťák.

Žádné komentáře: