středa 24. března 2010

24.3.2010


Dneska? Co mám psát dneska. Mám toho na srdci hodně, ale chci si to nechat zatim pro sebe. Nebo si to napíšu někam anonymně :) Blog je příšliš čitelné a otevřené místo.
Napíšu jen trochu. S Majdou jsme zase jeli do zoo. Bylo to fajn. Ač zase zoo tak vcelku změna. Šrotuje mi v hlavě opravdu moc myšlenek. Trochu veselých, trochu smutných. Lituju že nejsem dospělá. Vnitřně pořád asi ne. Nejsem o tom přesvědčená. Nedokážu říct - touhle cestou se chci ubírat. Píšu v hádankách. Ale to já musim.
Cestou zpátky se Majdě v serpentýnách chtělo zase zvracet :) Bezva změna tématu :) Jenže mě to trápí. Nějak poslední dobou to auto špatně snáší. A to jezdila docela ráda. A zítra nás čeká dlouhá cesta do Prahy a zpátky. Jedu na kontrolu. Měla bych si to i odřídit. Táta říkal že pojedeme mym autem, že máme spoustu času tak můžu řídit i já a pomalu :) Bojim se že nebudu vědět co dělat když malá začne vzadu zvracet. Musim vzít sebou igelitový pytlíky!

P.S. Dostala jsem dneska svojí "první" kytku...... já vím proč první a víc tu psát nebudu :) Ta kytka na obrázku to ale není. To je hokus pokus s mojí narozeninovou od bráchy. Zase zkouším fotit prstýnky kvůli té červnové svatbě co mě čeká.

Žádné komentáře: