středa 31. března 2010

31.3.2010


Poslední březnový den. Ráno se mi nechtělo absolutně vstávat. Majda dorážela jak uměla ale stejně se jí povedlo vytáhnout mě z postele až v půl desáté. Nějak nevím jak přejít na nový čas. Ještě navíc to počasí. Unavený, ospalý, pršavý. Proseděly jsme celý den doma a já si jen zkoušela nafotit pasovku. Jako že fotku na doklady. Docela to šlo :) No a aby byl výsledek ještě lepší, tak jsem se konečně odhodlala. Poplatila jsem všechny nutné věci a ze zbývajících peněz objednala blesk. No a nakonec i jinou tiskárnu. Měla by být lepší pro fotky :) a tu co mam přenechám bráchovi :) Dochází mi v ní barva ale jemu to určitě vadit nebude :)
Tak už se těšim. Jsem zvědavá jestli to přijde jako blesk už v pátek nebo jako šnek až v úterý. V pondělí jsou velikonoce.
A tak mě napadá že jsem ani nezkoušela vyfotit něco tématického na tyhle svátky. Mohla jsem vyrobit i pohled a poslat třeba dědovi do Plzně. Jenže co vyfotit. Tyhle svátky jdou nějak mimo mě
Fotku sem asi žádnou nedám když mam jen pasovku :) Ještě se rozmyslím :)

Žádné komentáře: