neděle 7. března 2010

7.3.2010




Tak jsem se dočkala. Dneska k nám přijela Lenka a všechny nás ostříhala. Mě, Ivanu a i Majdu trošku. Ale tu jen symbolicky aby nebyla smutná. Ták chtěla taky ostříhat. CHudinka chtěla i nabarvit ale to jsme jí nedovolili :D že prej musí vyrůst... a protože zase nespala tak měla smůlu. To se pak roste pomalu :)
A vůbec... to ještě jsme neřešili a ona když měla jít spát, tak na mě volala ze shora - maminko už jsem vyrostla, můžu jít dolů? Asi pět minut byla nahoře. Asi jsou poobědové spánky v čudu. Bude se mi stýskat. Byl to tak skvělý odpočinek :) Teď jsou ty večery takový ubrečený, unavený... A stejně mi za deset osm utekla zase dolu za babičkou - nevykoupaná, neslečená - měla jít spát.
No takže dnešní fotka je jasná. Musela jsem vybrat něco z dnešního stříhání.
No a teď je večer. Mam na drátě zase kamaráda truhláře a teče mi tu slza protože vzpomínáme na časy seznámení - mě s nim, mě s Tondou. nepamatuju si tolik věcí a on jo. A to je starší. Jak je to možné? Proč jsem si nepsala takový blog už dřív? Prý si pamatuje jak jsem si na Benecku na dovolený vyvrkla nohu a oni dva s Tondou přemejšleli jak mě vůbec z těch hor dostanou do civilizace. Já si to nepamatuju. Prej mě ale Kuba se Šimonem pošťuchovali a já to nakonec rozchodila. Což se jim ulevilo :) A prej když jsem k nim domů, myslim do Upice přijela poprvé tak jsem nevěděla jak se mam představit, taková nervozní hromádka neštěstí a když jsem tam jela po druhé tak jsem celá nadšená hlásila "já už tu byla, akorát teď jsem už Karatsioli" :) to bylo po svatbě :) Byla jsem tak ráda že už jsme jednotný. Že už nám stačí jedna cedulka na dveřích, na schránce, na zvonku, a že jsme prostě rodina. Přestali jsme být oni a já ale začali jsme být jako my. Zvláštní že mě tyhle vzpomínky pohlcujou už od půlky února. No zvláštní - pro mě asi ne ale že on s tim dneska začal :) že si to pamatuje :) Podezíram ho že si píše deník :) Já jen žasnu. Začalo to už před osmi lety a necelým měsícem. Tenkrát se mi změnil život. A před dvěma lety znovu. Kolik těch změn ještě přijde? Budou pozitivní nebo se mám bát?

Žádné komentáře: